
MGY Fakta Elevlicens - Digitalt
Marknadsföring för gymnasiet
136 kr
exkl moms
Information
ISBN:
9789144124674Utgivningsår:
2018Artikelnummer:
39203-WB01Upplaga:
FörstaHär hittar du läromedel, tryckta såväl som digitala för förskoleklass till sjätte klass.
Här hittar du läromedel, tryckta såväl som digitala, för sjätte till nionde klass.
Här hittar du läromedel, tryckta såväl som digitala, för Gy och Vux.
Här hittar du läromedel, tryckta såväl som digitala för förskoleklass till sjätte klass.
Hitta alltHär hittar du läromedel, tryckta såväl som digitala, för sjätte till nionde klass.
Hitta alltVår kurslitteratur bygger på vetenskaplig grund, beprövad erfarenhet och målgruppsanpassade pedagogiska upplägg. Den tas fram i nära samverkan med företrädare för universitet och högskola och skrivs av välmeriterade författare.
Hitta alltHär hittar du litteratur, utbildningar och digitala informationstjänster för din kompetensutveckling. Våra produkter grundar sig på aktuell forskning förmedlad på ett inspirerande och verksamhetsnära sätt.
Hitta alltHär hittar du som student kurslitteratur, tips och inspiration om våra böcker och produkter.
Hitta alltVåra författare och föreläsare är vår viktigaste resurs. Bland dessa hittar du forskare, undervisande lärare och experter inom en rad ämnen.
Hitta alltMarknadsföring för gymnasiet
exkl moms
exkl moms
Digitalisering, ökat fokus på hållbarhet, alltmer krävande konsumenter. Villkoren för marknadsföring har förändrats i grunden – något som genomsyrar det helt nya läromedlet MGY. I läromedlet presenteras vad dessa nya utmaningar innebär både för företags och andra organisationers marknadsföring och för konsumenternas beteende. Digitalt läromedel Klassiska och aktuella teorier och metoder presenteras med fräscha exempel från olika branscher. Som en röd tråd genom läromedlet löper resonemang o...
Digitalisering, ökat fokus på hållbarhet, alltmer krävande konsumenter. Villkoren för marknadsföring har förändrats i grunden – något som genomsyrar det helt nya läromedlet MGY. I läromedlet presenteras vad dessa nya utmaningar innebär både för företags och andra organisationers marknadsföring och för konsumenternas beteende. Digitalt läromedel Klassiska och aktuella teorier och metoder presenteras med fräscha exempel från olika branscher. Som en röd tråd genom läromedlet löper resonemang om hur marknadsförare i sitt arbete kan verka för ekonomisk, social och miljömässig hållbarhet – för att säkerställa kommande generationers möjligheter att leva och konsumera. Den interaktiva faktaboken är inläst med autentiskt tal och textföljning. Här ingår kapitelsammanfattningar som miniföreläsningar och interaktiva test. Interaktiv version av boken, inläst med autentiskt tal och textföljning Faktafördjupningar Kapitelsammanfattningar som miniföreläsningar Interaktiva uppgifter Fungerar på dator, surfplatta och mobiltelefon I det digitala läromedlet kan eleverna söka i innehållet. De kan också göra egna anteckningar och markera viktiga stycken i texten. Anteckningarna sparas automatiskt och kan enkelt samlas ihop och skrivas ut. I samband med köp får du ett e-postmeddelande med instruktioner samt en unik aktiveringskod. Produkten säljs som enanvändarlicens och är giltig ett år från aktiveringsdatum. MGY Fakta – marknadsföring för gymnasiet finns även som digital klasslicens. Till läromedlet hör en separat övningsbok: MGY Övningar – marknadsföring för gymnasiet.
Författare:
Anders ParmentISBN:
9789144124674Utgivningsår:
2018Artikelnummer:
39203-WB01Upplaga:
FörstaLäromedelsutvecklare Läromedel och lättläst Samhällskunskap/SFI Gy
046-31 21 78 malin.kagerman-hansen@studentlitteratur.seFörlagskoordinator Läromedel och lättläst
046-31 22 64 ylva.stromberg@studentlitteratur.seFör att kunna använda vår hemsida krävs en uppdaterad webbläsare. En uppdaterad webbläsare är säkrare för dig som användare och kan leverera en snabbare och bättre användarupplevelse.
Vi använder cookies för att ge dig en så bra upplevelse som möjligt av webbplatsen. Genom att fortsätta accepterar du att cookies används. Läs mer