Varumärkesstrategi i verkligheten

Skickas följande arbetsdag

266 kr

inkl moms

Läs mer Stäng

Framgångsrika artister, skådespelare, fotbollsspelare och konstnärer bygger ofta sina varumärken med mer begåvning och mer substans än vad den bästa av varumärkesplattformar kan leverera. Samtidigt ska man inte förringa värdet av strategiskt tänkande. Precis som en grupp medarbetare kan samlas och formulera en tro på företagets kärnvärden, kan en sund varumärkesarkitektur skapa en tydlighet som sparar både tid och pengar. Men var börjar egentligen en varumärkesstrategi? Är det i teorin på var...

Information

Författare:

Henrik Uggla

ISBN:

9789144086743

Utgivningsår:

2013

Artikelnummer:

37215-01

Upplaga:

Första

Sidantal:

128

Författare

Henrik Uggla

Henrik Uggla är docent i Strategic Brand Management på INDEK, KTH. Hans forsknings­intresse kretsar kringframtidsfrågor inom marknadsföring med spe...

Vi använder cookies för att ge dig en så bra upplevelse som möjligt av webbplatsen. Genom att fortsätta accepterar du att cookies används. Läs mer