
Turisten i upplevelseindustrin
270 kr
exkl moms
Information
ISBN:
9789144037011Utgivningsår:
2007Artikelnummer:
32816-01Upplaga:
FörstaSidantal:
279Här hittar du läromedel, tryckta såväl som digitala för förskoleklass till sjätte klass.
Här hittar du läromedel, tryckta såväl som digitala, för sjätte till nionde klass.
Här hittar du läromedel, tryckta såväl som digitala, för Gy och Vux.
Här hittar du läromedel, tryckta såväl som digitala för förskoleklass till sjätte klass.
Hitta alltHär hittar du läromedel, tryckta såväl som digitala, för sjätte till nionde klass.
Hitta alltVår kurslitteratur bygger på vetenskaplig grund, beprövad erfarenhet och målgruppsanpassade pedagogiska upplägg. Den tas fram i nära samverkan med företrädare för universitet och högskola och skrivs av välmeriterade författare.
Hitta alltHär hittar du litteratur, utbildningar och digitala informationstjänster för din kompetensutveckling. Våra produkter grundar sig på aktuell forskning förmedlad på ett inspirerande och verksamhetsnära sätt.
Hitta alltHär hittar du som student kurslitteratur, tips och inspiration om våra böcker och produkter.
Hitta alltVåra författare och föreläsare är vår viktigaste resurs. Bland dessa hittar du forskare, undervisande lärare och experter inom en rad ämnen.
Hitta alltexkl moms
exkl moms
Syftet med boken är att belysa den mångfacetterade och komplexa sammansmältningen mellan turism och upplevelseindustri. Turismen spelar en stor roll i upplevelseindustrin och vice versa. Genom bokens många exempel ger författarna på ett fruktbart och begripligt sätt, grundläggande kunskap om turisten, besökaren, resan och upplevelsen. Bokens läsare ökar därmed sin förståelse både av vad som produceras och erbjuds turisten eller besökaren, som av turistens medverkan, engagemang och olika möten...
Syftet med boken är att belysa den mångfacetterade och komplexa sammansmältningen mellan turism och upplevelseindustri. Turismen spelar en stor roll i upplevelseindustrin och vice versa. Genom bokens många exempel ger författarna på ett fruktbart och begripligt sätt, grundläggande kunskap om turisten, besökaren, resan och upplevelsen. Bokens läsare ökar därmed sin förståelse både av vad som produceras och erbjuds turisten eller besökaren, som av turistens medverkan, engagemang och olika möten i själva upplevelsen. Turisten i upplevelseindustrin vänder sig till studerande inom turism- och upplevelseområdena vid universitet, högskolor och eftergymnasiala utbildningar. Dessutom riktar den sig till intresserade representanter för turismföretag och till dem som är verksamma inom upplevelseindustrin.
ISBN:
9789144037011Utgivningsår:
2007Artikelnummer:
32816-01Upplaga:
FörstaSidantal:
279Förläggare Kurslitteratur och Kompetensutveckling Företagsekonomi och metod
046-31 21 66 ola.hakansson@studentlitteratur.seFörlagskoordinator Kurslitteratur och Kompetensutveckling
046-31 22 02 aude.plathner@studentlitteratur.seFör att kunna använda vår hemsida krävs en uppdaterad webbläsare. En uppdaterad webbläsare är säkrare för dig som användare och kan leverera en snabbare och bättre användarupplevelse.
Vi använder cookies för att ge dig en så bra upplevelse som möjligt av webbplatsen. Genom att fortsätta accepterar du att cookies används. Läs mer