Sustainable marketing

Skickas följande arbetsdag

339 kr

inkl moms

Läs mer Stäng

How can we as consumers, company leaders or students have our needs met without adventuring the possibilities of future generations having their needs met? During recent years, the interest in sustainability issues in general and sustainable companies in particular has increased considerably, among consumers as well as company leaders, politicians, journalists and other groups. So far, there has been a lack of scientific literature reflecting a marketing perspective on the sustainability dime...

Information

Översättare:

Peter Corrigan

Språk:

Engelska

ISBN:

9789144104850

Utgivningsår:

2015

Artikelnummer:

38825-01

Upplaga:

Första

Sidantal:

216

Författare

Mikael Ottosson

Mikael Ottosson är fil.dr och universitetslektor i företagsekonomi vid Linköpings universitet. Hans forskningsintressen är hållbar konsumtion och h...

Anders Parment

Anders Parment är verksam som forskare och universitetslektor vid Stockholms universitet. Han är även prisbelönt och uppskattad föreläsare och rådg...

Vi använder cookies för att ge dig en så bra upplevelse som möjligt av webbplatsen. Genom att fortsätta accepterar du att cookies används. Läs mer