Privatperson Logga in

Professionell marknadsföring - Digitalt

322 kr

exkl moms

Läs mer Stäng

Professionell marknadsföring är en grundläggande bok inom marknadsföringsområdet. Med utgångspunkt i frågeställningen ”Vad gör marknadsförare?” identifieras och utvecklas en rad olika perspektiv på ämnet. Författarna behandlar bland annat marknads­föringens roll i företag och samhälle, samt marknads­föringens olika aktörer. Samtidigt fokuserar de på hur man som marknadsförare kan tänka och agera i olika situationer, till exempel beroende på om man är verksam på företagsmarknader eller konsume...

Information

ISBN:

9789144144719

Utgivningsår:

1996

Revisionsår:

2019

Artikelnummer:

4764-DB04

Upplaga:

Fjärde

Digital bok

Giltighetstid från aktivering:

6 mån

Licensinformation:

Systemkrav

Författare

Björn Axelsson

Björn Axelsson är professor emeritus i marknadsföring vid Handelshögskolan i Stockholm. Han har lång erfarenhet som lärare, forskare och konsult in...

Henrik Agndal

Henrik Agndal är professor vid Handelshögskolan i Göteborg. Hans huvudsakliga intressen är marknadsföring, ekonomistyrning, inköp och international...

Vi använder cookies för att ge dig en så bra upplevelse som möjligt av webbplatsen. Genom att fortsätta accepterar du att cookies används. Läs mer