Marknadsundersökning

En handbok

Skickas följande arbetsdag

352 kr

inkl moms

Läs mer Stäng

Denna grundläggande handbok leder dig genom marknadsundersökningsprocessens alla moment, från den inledande problemanalysen, över metodval, urval och olika datainsamlingstekniker, till analys och tolkning av data och slutligen den skriftliga och muntliga presentationen av resultaten. Handboken innehåller många konkreta råd och rekommendationer om hur du ska gå till väga och tips om vad du behöver tänka på i en marknadsundersöknings olika faser. Du får inblick i en undersöknings etiska aspekte...

Information

Illustratör:

Sophia Lundquist

ISBN:

9789144093796

Utgivningsår:

1998

Revisionsår:

2016

Artikelnummer:

6581-04

Upplaga:

Fjärde

Sidantal:

352

Författare

Lars Christensen

Lars Christensen är verksam som lärare och forskare i marknadsföring och marknadsanalys vid Centrum för tjänsteforskning vid Karlstads universitet ...

Nina Engdahl

Nina Engdahl är verksam som lärare och forskare i marknadsföring och marknadsanalys vid Centrum för tjänsteforskning vid Karlstads universitet och ...

Carin Grääs

Carin Grääs är verksam som lärare och forskare i marknadsföring och marknadsanalys vid Centrum för tjänsteforskning vid Karlstads universitet och a...

Lars Haglund

Lars Haglund är verksam som lärare och forskare i marknadsföring och marknadsanalys vid Centrum för tjänsteforskning vid Karlstads universitet och ...

Vi använder cookies för att ge dig en så bra upplevelse som möjligt av webbplatsen. Genom att fortsätta accepterar du att cookies används. Läs mer