Logga in
Handlar som: Privatkund

Priserna visas inklusive moms och du betalar med Klarna


Priserna visas exklusive moms, du kan betala med Klarna eller faktura

Handlar som: Privatkund

Priserna visas inklusive moms och du betalar med Klarna


Priserna visas exklusive moms, du kan betala med Klarna eller faktura

Marknadsföringsboken

(bok + digital produkt)

Skickas följande arbetsdag

Marknadsföringsboken ger heltäckande kunskaper på grundläggande kurser i marknadsföring vid universitet och högskola samt kurser för yrkesverksamma personer. Boken är modern och praktisk, men vilar på stadig teoretisk grund. Den förklarar både överskådligt och uttömmande hur marknadsföringens olika delar hänger ihop. Ofta med svenska exempel. I boken kan man följa marknadsföraren Anna som arbetar på ett fiktivt företag, modekedjan TrendLine, och de problem hon ställs inför – och hur hon löser...

Läs mer

Marknadsföringsboken ger heltäckande kunskaper på grundläggande kurser i marknadsföring vid universitet och högskola samt kurser för yrkesverksamma personer. Boken är modern och praktisk, men vilar på stadig teoretisk grund. Den förklarar både överskådligt och uttömmande hur marknadsföringens olika delar hänger ihop. Ofta med svenska exempel. I boken kan man följa marknadsföraren Anna som arbetar på ett fiktivt företag, modekedjan TrendLine, och de problem hon ställs inför – och hur hon löser dem. Tack vare karaktären Anna blir det abstrakta konkret för läsaren, som får följa hur hon tillämpar sitt teoretiska kunnande i en krävande verklighet. Marknadsföringsboken finns som digital produkt också. Där finns fördjupningsmaterial och komplement, bland annat i form av case och inspelade intervjuer. Webbmaterialet ökar förståelsen för bokens teoretiska innehåll. Läsaren kan dessutom testa sig själv med hjälp av olika kunskapsfrågor. Marknadsföringsboken är helt enkelt ett komplett, modernt läromedel med allt en student på grundnivå behöver.

Stäng

“Ett väl balanserat innehåll och ett fantastiskt bra upplägg som känns modernt och aktuellt. Bokens sätt att låta studenten följa ett företags tankar kring olika koncept skapar helhet och en bredare förståelse för hur de olika delarna hänger ihop”

“Mossberg och Sundströms bok är ett mycket pedagogiskt läromedelsverktyg för både studenter och lärare i marknadsföring”

“Tänk om vi ändå hade haft den här boken när vi läste första året. Då hade vi fattat vad marknadsföring var redan från början.”

Information

ISBN:

9789144056180

Utgivningsår:

2011

Artikelnummer:

33477-01

Upplaga:

Första

Sidantal:

394

Digital produkt

Giltighetstid från aktivering:

60 mån
 ;