Sverige
Privatperson Logga in

Marknadsföring i tjänsteekonomin

Skickas följande arbetsdag

450 kr

exkl moms

Läs mer Stäng

I den idag så dominerande tjänsteekonomin blir det allt mer centralt att skapa värde för kunden utifrån tjänster. Detta gäller både för privata företag och i offentlig förvaltning. Den här boken har kommit att bli ett standardverk när det gäller hur organisationer kan arbeta med marknadsföring i en tid av ökad tjänstefiering. I boken möter läsaren ett stort antal modeller för hur värde samskapas med kunder, hur tjänstesystem och sociala strukturer påverkar kunders aktiviteter, och hur marknad...

Information

ISBN:

9789144130705

Utgivningsår:

2002

Revisionsår:

2018

Artikelnummer:

7562-03

Upplaga:

Tredje

Sidantal:

456

Vi använder cookies för att ge dig en så bra upplevelse som möjligt av webbplatsen. Genom att fortsätta accepterar du att cookies används. Läs mer