Marknadsföring i tjänsteekonomin

Skickas följande arbetsdag

477 kr

inkl moms

Läs mer Stäng

I den idag så dominerande tjänsteekonomin blir det allt mer centralt att skapa värde för kunden utifrån tjänster. Detta gäller både för privata företag och i offentlig förvaltning. Den här boken har kommit att bli ett standardverk när det gäller hur organisationer kan arbeta med marknadsföring i en tid av ökad tjänstefiering. I boken möter läsaren ett stort antal modeller för hur värde samskapas med kunder, hur tjänstesystem och sociala strukturer påverkar kunders aktiviteter, och hur marknad...

Information

ISBN:

9789144130705

Utgivningsår:

2002

Revisionsår:

2018

Artikelnummer:

7562-03

Upplaga:

Tredje

Sidantal:

456

Författare

Per Echeverri

Per Echeverri är fil.dr i företagsekonomi och universitetslektor på Handelshögskolan vid Karlstads universitet. Han bedriver forskning inom service...

Bo Edvardsson

Bo Edvardsson är professor i företagsekonomi och föreståndare för CTF Centrum för tjänsteforskning samt vice rektor, Karlstads universitet. Han fic...

Vi använder cookies för att ge dig en så bra upplevelse som möjligt av webbplatsen. Genom att fortsätta accepterar du att cookies används. Läs mer