Lärarmaterial - Hållbar marknadsföring

Sociala, miljömässiga och ekonomiska hänsynstaganden

Skickas inom 3 timmar

Det här lärarmaterialet är framtaget till Hållbar marknadsföring. Materialet är gratis och kan endast beställas av lärare som använder, eller tänker börja använda, boken.

Information

ISBN:

9789144109909

Utgivningsår:

2013

Revisionsår:

2015

Artikelnummer:

38208-WM02

Upplaga:

Andra

Digital produkt

Giltighetstid från aktivering:

Ingen tidsbegränsning

Licensinformation:

Systemkrav

Författare

Mikael Ottosson

Mikael Ottosson är fil.dr och universitetslektor i företagsekonomi vid Linköpings universitet. Hans forskningsintressen är hållbar konsumtion och h...

Anders Parment

Anders Parment är verksam som forskare och universitetslektor vid Stockholms universitet. Han är även prisbelönt och uppskattad föreläsare och rådg...

Vi använder cookies för att ge dig en så bra upplevelse som möjligt av webbplatsen. Genom att fortsätta accepterar du att cookies används. Läs mer