Kunskapsbaserad marknadsföring

Skickas följande arbetsdag

398 kr

inkl moms

Läs mer Stäng

I denna bok ligger fokus på hur den förändrade informationsteknologin påverkar sättet och möjligheterna att bedriva marknadsföring. Kunskapsbaserad marknadsföring handlar om att utnyttja ny digital teknologi och de möjligheter som digitaliseringen av vår vardag, av företagets verksamhet och av samhället i stort för med sig. Företag kan i dag i större grad fatta beslut som bygger på fakta och kunskap om sina kunder, snarare än bara på antaganden och intuition. Den nya kunskapsbaserade marknad...

Denna aktuella, intressanta och välskrivna bok ger läsaren värdefull kunskap och inspiration.

Information

ISBN:

9789144094243

Utgivningsår:

2016

Artikelnummer:

37853-01

Upplaga:

Första

Sidantal:

280

Författare

Leon Caesarius

Leon Caesarius är verksam vid Företagsekonomiska institutionen i Uppsala och har erfarenhet av forskning och undervisning inom marknadsföringsområdet.

Jukka Hohenthal

Jukka Hohenthal är verksam vid Företagsekonomiska institutionen i Uppsala och har erfarenhet av forskning och undervisning inom marknadsföringsområ...

Vi använder cookies för att ge dig en så bra upplevelse som möjligt av webbplatsen. Genom att fortsätta accepterar du att cookies används. Läs mer