Privatperson Logga in

Den tjänstedominanta logiken

Premisser, perspektiv och möjligheter

Skickas följande arbetsdag

365 kr

exkl moms

Läs mer Stäng

Denna efterlängtade bok ger en grundlig introduktion till den tjänstedominanta logiken, och bygger vidare på författarnas banbrytande artikel om hur marknadsföringsteori och -praxis har utvecklats mot ”service-dominant (S-D) logic” (tjänstedominant logik). Författarna presenterar ett tydligt alternativ till den rådande världsbilden med detaljplanerande, produktorienterade och vinstmaxime­rande företag, och beskriver en enhetligt strukturerad modell som bygger på tio grundläggande premisser. ...

Information

Licensförfattare:

Översättare:

Ann Lagerhammar

ISBN:

9789144106366

Utgivningsår:

2015

Artikelnummer:

38789-01

Upplaga:

Första

Sidantal:

278

Författare

Robert Lusch

Robert F. Lusch innehar James and Pamela Muzzy-professuren i entreprenörskap och är professor i marknadsföring vid University of Arizona. Han var t...

Stephen Vargo

Stephen L. Vargo är Distinguished Professor samt professor i marknadsföring vid University of Hawaii. Innan den akademiska karriären ägnade han sig...

Vi använder cookies för att ge dig en så bra upplevelse som möjligt av webbplatsen. Genom att fortsätta accepterar du att cookies används. Läs mer