
Den tjänstedominanta logiken
Premisser, perspektiv och möjligheter
365 kr
exkl moms
Information
Översättare:
Ann LagerhammarISBN:
9789144106366Utgivningsår:
2015Artikelnummer:
38789-01Upplaga:
FörstaSidantal:
278Här hittar du läromedel, tryckta såväl som digitala för förskoleklass till sjätte klass.
Här hittar du läromedel, tryckta såväl som digitala, för sjätte till nionde klass.
Här hittar du läromedel, tryckta såväl som digitala, för Gy och Vux.
Här hittar du läromedel, tryckta såväl som digitala för förskoleklass till sjätte klass.
Hitta alltHär hittar du läromedel, tryckta såväl som digitala, för sjätte till nionde klass.
Hitta alltVår kurslitteratur bygger på vetenskaplig grund, beprövad erfarenhet och målgruppsanpassade pedagogiska upplägg. Den tas fram i nära samverkan med företrädare för universitet och högskola och skrivs av välmeriterade författare.
Hitta alltHär hittar du litteratur, utbildningar och digitala informationstjänster för din kompetensutveckling. Våra produkter grundar sig på aktuell forskning förmedlad på ett inspirerande och verksamhetsnära sätt.
Hitta alltHär hittar du som student kurslitteratur, tips och inspiration om våra böcker och produkter.
Hitta alltVåra författare och föreläsare är vår viktigaste resurs. Bland dessa hittar du forskare, undervisande lärare och experter inom en rad ämnen.
Hitta alltPremisser, perspektiv och möjligheter
exkl moms
exkl moms
Denna efterlängtade bok ger en grundlig introduktion till den tjänstedominanta logiken, och bygger vidare på författarnas banbrytande artikel om hur marknadsföringsteori och -praxis har utvecklats mot ”service-dominant (S-D) logic” (tjänstedominant logik). Författarna presenterar ett tydligt alternativ till den rådande världsbilden med detaljplanerande, produktorienterade och vinstmaximerande företag, och beskriver en enhetligt strukturerad modell som bygger på tio grundläggande premisser. ...
Denna efterlängtade bok ger en grundlig introduktion till den tjänstedominanta logiken, och bygger vidare på författarnas banbrytande artikel om hur marknadsföringsteori och -praxis har utvecklats mot ”service-dominant (S-D) logic” (tjänstedominant logik). Författarna presenterar ett tydligt alternativ till den rådande världsbilden med detaljplanerande, produktorienterade och vinstmaximerande företag, och beskriver en enhetligt strukturerad modell som bygger på tio grundläggande premisser. Den tjänstedominanta logikens grundläggande premisser har implikationer för företagets framtid som ligger långt utöver marknadsföringsområdet. Boken ger läsaren en djupare förståelse för hur tjänsteutbytet är grundvalen för allt socialt och ekonomiskt utbyte.
Översättare:
Ann LagerhammarISBN:
9789144106366Utgivningsår:
2015Artikelnummer:
38789-01Upplaga:
FörstaSidantal:
278Förläggare Kurslitteratur och Kompetensutveckling Företagsekonomi och metod
046-31 21 66 ola.hakansson@studentlitteratur.seFörlagskoordinator Kurslitteratur och Kompetensutveckling
046-31 22 02 aude.plathner@studentlitteratur.seFör att kunna använda vår hemsida krävs en uppdaterad webbläsare. En uppdaterad webbläsare är säkrare för dig som användare och kan leverera en snabbare och bättre användarupplevelse.
Vi använder cookies för att ge dig en så bra upplevelse som möjligt av webbplatsen. Genom att fortsätta accepterar du att cookies används. Läs mer