Privatperson Logga in

Butiken, sortimentet och kampanjerna

En bok om ekonomisk uppföljning

Skickas följande arbetsdag

332 kr

exkl moms

Läs mer Stäng

Butiken, sortimentet och kampanjerna handlar om uppföljning av det ekonomiska resultatet i olika delar av en butikskedjas verksamhet. Den övergripande frågeställningen som bokens författare adresserar är: Vilka åtgärder skall vidtas var någonstans i företaget, och i vilken ordning skall åtgärderna vidtas? I Butiken, sortimentet och kampanjerna visar författaren hur olika aspekter av denna frågeställning kan besvaras genom användandet av olika ekonomiska nyckeltal och modeller. På ett syste...

Information

Författare:

Mikael Hernant

ISBN:

9789144097473

Utgivningsår:

2016

Artikelnummer:

38318-01

Upplaga:

Första

Sidantal:

303

Författare

Mikael Hernant

Mikael Hernant är ekonomie doktor och lektor på Center for Retailing (CFR) vid Handelshögskolan i Stockholm och på Institutionen för Handel och För...

Vi använder cookies för att ge dig en så bra upplevelse som möjligt av webbplatsen. Genom att fortsätta accepterar du att cookies används. Läs mer