
Supplier relationship management
- Att frigöra mervärden genom leverantörsbasen
439 kr
exkl moms
Information
Översättare:
Anna HolmqvistISBN:
9789144108520Utgivningsår:
2015Artikelnummer:
38993-01Upplaga:
FörstaSidantal:
536Här hittar du läromedel, tryckta såväl som digitala för förskoleklass till sjätte klass.
Här hittar du läromedel, tryckta såväl som digitala, för sjätte till nionde klass.
Här hittar du läromedel, tryckta såväl som digitala, för Gy och Vux.
Här hittar du läromedel, tryckta såväl som digitala för förskoleklass till sjätte klass.
Hitta alltHär hittar du läromedel, tryckta såväl som digitala, för sjätte till nionde klass.
Hitta alltVår kurslitteratur bygger på vetenskaplig grund, beprövad erfarenhet och målgruppsanpassade pedagogiska upplägg. Den tas fram i nära samverkan med företrädare för universitet och högskola och skrivs av välmeriterade författare.
Hitta alltHär hittar du litteratur, utbildningar och digitala informationstjänster för din kompetensutveckling. Våra produkter grundar sig på aktuell forskning förmedlad på ett inspirerande och verksamhetsnära sätt.
Hitta alltHär hittar du som student kurslitteratur, tips och inspiration om våra böcker och produkter.
Hitta alltVåra författare och föreläsare är vår viktigaste resurs. Bland dessa hittar du forskare, undervisande lärare och experter inom en rad ämnen.
Hitta allt- Att frigöra mervärden genom leverantörsbasen
exkl moms
exkl moms
Om ett företag vill öka lönsamheten är ett hett tips att arbeta med leverantörsbasen! Här finns stora möjligheter, som få företag inser eller lyckas realisera. Den här boken ger verktygen som krävs för att dra fördel av företagets leverantörsbas. Supplier relationship management är en praktisk guide till hur man får ut mesta möjliga av sina leverantörsrelationer. Boken visar hur man genom ett strategiskt och strukturellt förhållningssätt kan maximera nyckelleverantörernas bidrag till verksamh...
Om ett företag vill öka lönsamheten är ett hett tips att arbeta med leverantörsbasen! Här finns stora möjligheter, som få företag inser eller lyckas realisera. Den här boken ger verktygen som krävs för att dra fördel av företagets leverantörsbas. Supplier relationship management är en praktisk guide till hur man får ut mesta möjliga av sina leverantörsrelationer. Boken visar hur man genom ett strategiskt och strukturellt förhållningssätt kan maximera nyckelleverantörernas bidrag till verksamheten. Dessutom presenteras ett komplett, tydligt och mycket användbart ramverk för hantering av leverantörsrelationer. Författaren förklarar och ger praktiska råd om: • att hantera en föränderlig global leverantörsbas • att utforma en segmenteringsplan för leverantörsbasen • att införa system för resultatstyrning och leverantörsuppföljning • att driva leverantörsförbättring och -utveckling • att utveckla strategiska samarbetsrelationer. Supplier relationship management vänder sig till nuvarande och blivande företagsledare och inköpare. Supplier relationship management, som länge har varit ett eftersatt område i facklitteraturen, har nu fått ett välkommet tillskott. På ett enkelt och begripligt sätt får läsaren förståelse för hur SRM-arbetet kan struktureras, då Jonathan O´Brien förklarar utifrån Vad? Vem? Hur? och När? Andreas Takacs, utbildningschef på Silf Competence – Sveriges Inköps- och Logistikförbund
Översättare:
Anna HolmqvistISBN:
9789144108520Utgivningsår:
2015Artikelnummer:
38993-01Upplaga:
FörstaSidantal:
536Förläggare Kurslitteratur och Kompetensutveckling Ekonomi, statistik och matematik
046-31 21 22 eric.rehn@studentlitteratur.seFörlagskoordinator Kurslitteratur och Kompetensutveckling
046-31 22 02 aude.plathner@studentlitteratur.seFör att kunna använda vår hemsida krävs en uppdaterad webbläsare. En uppdaterad webbläsare är säkrare för dig som användare och kan leverera en snabbare och bättre användarupplevelse.
Vi använder cookies för att ge dig en så bra upplevelse som möjligt av webbplatsen. Genom att fortsätta accepterar du att cookies används. Läs mer