
Category management för inköp
Information
Översättare:
Ann LagerhammarSpråk:
SvenskaISBN:
9789144096698Utgivningsår:
2014Artikelnummer:
38303-01Upplaga:
FörstaSidantal:
368Det verkar som att du besöker studentlitteratur.se via en enhet utanför Sverige. Vi erbjuder inte leveranser utanför Sverige. För att kunna slutföra ett köp måste leveransadressen vara i Sverige. Läs mer
Priserna visas inklusive moms och du betalar med Klarna
Priserna visas exklusive moms, du kan betala med Klarna eller faktura
Här hittar du läromedel, tryckta såväl som digitala för förskoleklass till sjätte klass.
Här hittar du läromedel, tryckta såväl som digitala, för högstadiet.
Här hittar du läromedel, tryckta såväl som digitala, för Gy och Vux.
Här hittar du läromedel, tryckta såväl som digitala för förskoleklass till sjätte klass.
Hitta alltVår kurslitteratur bygger på vetenskaplig grund, beprövad erfarenhet och målgruppsanpassade pedagogiska upplägg. Den tas fram i nära samverkan med företrädare för universitet och högskola och skrivs av välmeriterade författare.
Hitta alltHär hittar du litteratur, utbildningar och digitala informationstjänster för din kompetensutveckling. Våra produkter grundar sig på aktuell forskning förmedlad på ett inspirerande och verksamhetsnära sätt.
Hitta alltHär hittar du som student kurslitteratur, tips och inspiration om våra böcker och produkter.
Hitta alltVåra författare är vår viktigaste resurs. Bland dessa hittar du forskare, undervisande lärare och experter inom en rad ämnen. Kanske vill du bli en av dem?
Hitta alltPriserna visas inklusive moms och du betalar med Klarna
Priserna visas exklusive moms, du kan betala med Klarna eller faktura
inkl. moms
Exkl. moms: 467 kr
inkl. moms
Exkl. moms: 467 kr
På senare år har Inköp i allt större utsträckning kommit att bidra till företagens lönsamhet, där category management varit den enskilt största bidragsfaktorn. Category management är en strategisk ansats som används för att förstå marknader, analysera spend och implementera nya innovativa leverantörsstrategier. Därför har category management i stor utsträckning bidragit till att förändra Inköps roll, från att ha varit en taktisk och operativt inriktad funktion till att bli en strategisk proce...
Läs merPå senare år har Inköp i allt större utsträckning kommit att bidra till företagens lönsamhet, där category management varit den enskilt största bidragsfaktorn. Category management är en strategisk ansats som används för att förstå marknader, analysera spend och implementera nya innovativa leverantörsstrategier. Därför har category management i stor utsträckning bidragit till att förändra Inköps roll, från att ha varit en taktisk och operativt inriktad funktion till att bli en strategisk process inom det värdeskapande företaget. Category management för inköp presenterar en stegvis process för effektiv implementering av category management, som kan tillämpas direkt i företaget. Boken innehåller praktiska exempel och konkreta verktyg som tydligt visar hur man: • snabbt och tydligt analyserar komplexa sourcingsituationer • förstår specifika marknader för olika spendkategorier • optimalt tillämpar quick wins för omedelbara resultat • utvecklar och implementerar innovativa och kreativa categorymanagement-baserade strategier. Category management för inköp är nödvändig för alla som påverkas i arbetet med category management, oavsett om du är inköpare, kategoriledare, inköpschef, projektledare eller verksamhetschef. Boken är också värdefull för dig som arbetar som säljare – så att du bättre förstår hur strategiskt inköp fungerar och hur en modern inköpare tänker.
StängFörfattare:
Jonathan O'BrienÖversättare:
Ann LagerhammarSpråk:
SvenskaISBN:
9789144096698Utgivningsår:
2014Artikelnummer:
38303-01Upplaga:
FörstaSidantal:
368För att kunna använda vår hemsida krävs en uppdaterad webbläsare. En uppdaterad webbläsare är säkrare för dig som användare och kan leverera en snabbare och bättre användarupplevelse.