Privatperson Logga in

Introduction to Private and Public Intelligence (e-bok)

The Swedish School of Competitive Intelligence

Du kan tyvärr inte köpa e-böcker via studentlitteratur.se. Beställ din e-bok genom att klicka på någon av våra återförsäljare.

Läs mer Stäng

This book provides both students and intelligence professionals with basic theory and a number of practical tools to enhance their careers as analysts. Its subject matter goes under many names: competitive intelligence, competitor intelligence, business intelligence, and marketing intelligence. The aim has been to show the logic behind analysis so that the student and the professional may learn the techniques of building or adapting his or her own analysis to fit any practical problem, rather...

Information

Författare:

Klaus Solberg Søilen

Språk:

Engelska

ISBN:

9789144049793

Utgivningsår:

2005

Artikelnummer:

31828-EB01

Upplaga:

Första

Sidantal:

170

Författare

Klaus Solberg Søilen

Dr Klaus Solberg Söilen är universitetslektor vid Blekinge Tekniska Högskola. Han har betydande erfarenhet av internationellt näringsliv. Hans fors...

Vi använder cookies för att ge dig en så bra upplevelse som möjligt av webbplatsen. Genom att fortsätta accepterar du att cookies används. Läs mer