Sinnesmarknadsföring

Teoretiska och empiriska utgångspunkter

Skickas följande arbetsdag

498 kr

inkl moms

Läs mer Stäng

Denna bok behandlar sinnesmarknadsföring som nytt framväxande marknadsföringsparadigm. För att positionera ett varumärke på ett djupare plan har det blivit allt viktigare för företag att tala till konsumenters sinnen. Författaren belyser hur företag strategiskt kan utveckla konsumentupplevelser som utgår från de fem sinnena: hur det ser ut, hörs, luktar, känns och smakara. Det handlar dels om påverkan på konsumenters utvärdering av produkter och tjänster, dels om påverkan på deras faktiska kö...

I boken Sinnesmarknadsföring – Teoretiska och empiriska utgångspunkter ger Bertil Hultén på ett utmärkt sätt läsaren en fördjupad förståelse för sinnesmarknadsföringens möjligheter.

Information

Författare:

Bertil Hultén

ISBN:

9789144094489

Utgivningsår:

2015

Artikelnummer:

38191-01

Upplaga:

Första

Sidantal:

451

Författare

Bertil Hultén

Bertil Hultén är professor i konsumentmarknadsföring vid Ekonomihögskolan, Linnéuniversitetet. Bertil är expert inom sinnesmarknadsföring och bedri...

Vi använder cookies för att ge dig en så bra upplevelse som möjligt av webbplatsen. Genom att fortsätta accepterar du att cookies används. Läs mer