Marknadskommunikation

Kunden - Varumärket - Lönsamheten

Skickas följande arbetsdag

620 kr

inkl moms

Läs mer Stäng

Marknadskommunikation är viktig, eftersom en god och effektiv kontakt mellan företaget och dess mål-grupper bidrar till att öka bolagets intäkter, stärka dess varumärke och underlätta identifieringen av de lönsammaste kunderna. Rita Mårtensons Marknadskommunikation riktar sig både till den akademiska världen och till näringslivet då den integrerar nyheter från forsknings-fronten med kunskap om de beslut som den praktiskt verksamme marknadsföraren måste fatta. Boken är uppbyggd kring de tre hö...

Information

Författare:

Rita Mårtenson

ISBN:

9789144023182

Utgivningsår:

1984

Revisionsår:

2008

Artikelnummer:

4372-03

Upplaga:

Tredje

Sidantal:

631

Författare

Rita Mårtenson

Rita Mårtenson är professor i marknadsföring på Handelshögskolan vid Göteborgs Universitet, där hon bl.a. är ansvarig för utbildningen i marknadsko...

Vi använder cookies för att ge dig en så bra upplevelse som möjligt av webbplatsen. Genom att fortsätta accepterar du att cookies används. Läs mer