Privatperson Logga in

Marknadsföringsboken

(bok + digital produkt)

Skickas följande arbetsdag

511 kr

exkl moms

Läs mer Stäng

Marknadsföringsboken ger heltäckande kunskaper på grundläggande kurser i marknadsföring vid universitet och högskola samt kurser för yrkesverksamma personer. Boken är modern och praktisk, men vilar på stadig teoretisk grund. Den förklarar både överskådligt och uttömmande hur marknadsföringens olika delar hänger ihop. Ofta med svenska exempel. I boken kan man följa marknadsföraren Anna som arbetar på ett fiktivt företag, modekedjan TrendLine, och de problem hon ställs inför – och hur hon löser...

“Ett väl balanserat innehåll och ett fantastiskt bra upplägg som känns modernt och aktuellt. Bokens sätt att låta studenten följa ett företags tankar kring olika koncept skapar helhet och en bredare förståelse för hur de olika delarna hänger ihop”

“Mossberg och Sundströms bok är ett mycket pedagogiskt läromedelsverktyg för både studenter och lärare i marknadsföring”

“Tänk om vi ändå hade haft den här boken när vi läste första året. Då hade vi fattat vad marknadsföring var redan från början.”

Författare

Lena Mossberg

Lena Mossberg är professor i marknadsföring vid Handelshögskolan, Göteborgs universitet och bedriver sedan många år forskning om upplevelser, kundb...

Malin Sundström

Malin Sundström är docent på Högskolan i Borås och forskar om marknadsföring, köpbeteende och detaljhandelns utveckling. Hennes specialintresse är ...

Vi använder cookies för att ge dig en så bra upplevelse som möjligt av webbplatsen. Genom att fortsätta accepterar du att cookies används. Läs mer