Logga in
Handlar som: Privatkund

Priserna visas inklusive moms och du betalar med Klarna


Priserna visas exklusive moms, du kan betala med Klarna eller faktura

Handlar som: Privatkund

Priserna visas inklusive moms och du betalar med Klarna


Priserna visas exklusive moms, du kan betala med Klarna eller faktura

MGY Övningar Elevpaket - Digitalt + tryckt

Marknadsföring för gymnasiet

Skickas följande arbetsdag

MGY Övningar - Digital elevlicens 12 mån

Marknadsföring för gymnasiet

Skickas inom 3 timmar

MGY Övningar - Digital elevlicens 12 mån 30 elever

Marknadsföring för gymnasiet

Skickas inom 3 timmar
Valt format
Elevpaket - bok + digital produkt 249 kr inkl. moms
Elevlicens - digital produkt 94 kr inkl. moms
Elevlicens för 30 elever - digital produkt 2 069 kr inkl. moms

Digitalisering, ökat fokus på hållbarhet, alltmer krävande konsumenter … Villkoren för marknadsföring har förändrats i grunden – något som genomsyrar läromedlet MGY – marknadsföring för gymnasiet. I läromedlet presenteras vad dessa nya utmaningar innebär både för företags och andra organisationers marknadsföring och för konsumenternas beteende. ELEVPAKETET - DIGITALT LÄROMEDEL OCH TRYCKT BOK Elevpaketet består av en tryckt övningsbok och ett digitalt läromedel. Att arbeta både med papper...

Läs mer

Digitalisering, ökat fokus på hållbarhet, alltmer krävande konsumenter … Villkoren för marknadsföring har förändrats i grunden – något som genomsyrar läromedlet MGY – marknadsföring för gymnasiet. I läromedlet presenteras vad dessa nya utmaningar innebär både för företags och andra organisationers marknadsföring och för konsumenternas beteende. ELEVPAKETET - DIGITALT LÄROMEDEL OCH TRYCKT BOK Elevpaketet består av en tryckt övningsbok och ett digitalt läromedel. Att arbeta både med papper och digitalt – s.k. blended learning – underlättar och förstärker lärandet. I övningsboken får eleverna möjlighet att praktisera kunskaperna från faktaboken. Här finns dels övningar där de ska testa faktabokens teorier och annat innehåll, dels övningar där de går ut och samlar information som de sedan sammanställer och analyserar. Uppgifterna är tänkta att hjälpa dem att förstå faktabokens teorier och modeller samt utveckla deras förmåga att tillämpa marknadsföring. DET DIGITALA LÄROMEDLET Den interaktiva övningsboken är inläst med autentiskt tal och textföljning. För elever med läs- och skrivsvårigheter är detta ett värdefullt hjälpmedel, liksom för elever med andra modersmål än svenska. Här ingår stort antal interaktiva uppgifter och case där eleverna kan fördjupa sig i och arbeta vidare med centrala marknadsföringsfrågor. • Interaktiv version av boken, inläst med autentiskt tal och textföljning • Interaktiva uppgifter • Case Det digitala läromedlet kan användas på dator, surfplatta och till stor del i mobil. I det digitala läromedlet kan eleverna söka i innehållet. De kan också göra egna anteckningar och markera viktiga stycken i texten. Anteckningarna sparas automatiskt och kan enkelt samlas ihop och skrivas ut. MGY Övningar – marknadsföring för gymnasiet finns även som digital elevlicens och digital klasslicens. Till läromedlet finns ett separat lösningshäfte, MGY Kommentarer och lösningar, och ett fylligt lärarmaterial.

Stäng
Information

Författare:

Anders Parment

ISBN:

9789144112091

Utgivningsår:

2018

Artikelnummer:

39204-01

Upplaga:

Första

Sidantal:

144

Digital produkt

Giltighetstid från aktivering:

36 mån
 ;

Digitalisering, ökat fokus på hållbarhet, alltmer krävande konsumenter … Villkoren för marknadsföring har förändrats i grunden – något som genomsyrar läromedlet MGY – marknadsföring för gymnasiet. I läromedlet presenteras vad dessa nya utmaningar innebär både för företags och andra organisationers marknadsföring och för konsumenternas beteende. I övningsboken får eleverna möjlighet att praktisera kunskaperna från faktaboken. Här finns dels övningar där de ska testa faktabokens teorier och...

Läs mer

Digitalisering, ökat fokus på hållbarhet, alltmer krävande konsumenter … Villkoren för marknadsföring har förändrats i grunden – något som genomsyrar läromedlet MGY – marknadsföring för gymnasiet. I läromedlet presenteras vad dessa nya utmaningar innebär både för företags och andra organisationers marknadsföring och för konsumenternas beteende. I övningsboken får eleverna möjlighet att praktisera kunskaperna från faktaboken. Här finns dels övningar där de ska testa faktabokens teorier och annat innehåll, dels övningar där de går ut och samlar information som de sedan sammanställer och analyserar. Uppgifterna är tänkta att hjälpa dem att förstå faktabokens teorier och modeller samt utveckla deras förmåga att tillämpa marknadsföring.   DIGITALT LÄROMEDEL Den interaktiva övningsboken är inläst med autentiskt tal och textföljning. För elever med läs- och skrivsvårigheter är detta ett värdefullt hjälpmedel, liksom för elever med andra modersmål än svenska. Här ingår stort antal interaktiva uppgifter och case där eleverna kan fördjupa sig i och arbeta vidare med centrala marknadsföringsfrågor. • Interaktiv version av boken, inläst med autentiskt tal och textföljning • Interaktiva uppgifter • Case Det digitala läromedlet kan användas på dator, surfplatta och till stor del i mobil. I det digitala läromedlet kan eleverna söka i innehållet. De kan också göra egna anteckningar och markera viktiga stycken i texten. Anteckningarna sparas automatiskt och kan enkelt samlas ihop och skrivas ut. MGY Övningar – marknadsföring för gymnasiet Elevlicens Digitalt säljs som enanvändarlicens och är giltig ett år från aktiveringsdatum. MGY Övningar – marknadsföring för gymnasiet finns även som Klasslicens Digitalt och Elevpaket – Digitalt + Tryckt. Till läromedlet finns ett separat lösningshäfte, MGY Kommentarer och lösningar, och ett fylligt lärarmaterial.

Stäng
Information

Författare:

Anders Parment

ISBN:

9789144124681

Utgivningsår:

2018

Artikelnummer:

39204-WB01

Upplaga:

Första

Digital produkt

Giltighetstid från aktivering:

12 mån
 ;

Digitalisering, ökat fokus på hållbarhet, alltmer krävande konsumenter … Villkoren för marknadsföring har förändrats i grunden – något som genomsyrar läromedlet MGY – marknadsföring för gymnasiet. I läromedlet presenteras vad dessa nya utmaningar innebär både för företags och andra organisationers marknadsföring och för konsumenternas beteende. I övningsboken får eleverna möjlighet att praktisera kunskaperna från faktaboken. Här finns dels övningar där de ska testa faktabokens teorier och...

Läs mer

Digitalisering, ökat fokus på hållbarhet, alltmer krävande konsumenter … Villkoren för marknadsföring har förändrats i grunden – något som genomsyrar läromedlet MGY – marknadsföring för gymnasiet. I läromedlet presenteras vad dessa nya utmaningar innebär både för företags och andra organisationers marknadsföring och för konsumenternas beteende. I övningsboken får eleverna möjlighet att praktisera kunskaperna från faktaboken. Här finns dels övningar där de ska testa faktabokens teorier och annat innehåll, dels övningar där de går ut och samlar information som de sedan sammanställer och analyserar. Uppgifterna är tänkta att hjälpa dem att förstå faktabokens teorier och modeller samt utveckla deras förmåga att tillämpa marknadsföring. DIGITALT LÄROMEDEL Den interaktiva övningsboken är inläst med autentiskt tal och textföljning. För elever med läs- och skrivsvårigheter är detta ett värdefullt hjälpmedel, liksom för elever med andra modersmål än svenska. Här ingår stort antal interaktiva uppgifter och case där eleverna kan fördjupa sig i och arbeta vidare med centrala marknadsföringsfrågor. • Interaktiv version av boken, inläst med autentiskt tal och textföljning • Interaktiva uppgifter • Case Det digitala läromedlet kan användas på dator, surfplatta och till stor del i mobil. I det digitala läromedlet kan eleverna söka i innehållet. De kan också göra egna anteckningar och markera viktiga stycken i texten. Anteckningarna sparas automatiskt och kan enkelt samlas ihop och skrivas ut. MGY Övningar – marknadsföring för gymnasiet Klasslicens Digitalt (upp till 30 användare) är giltig ett år från aktiveringsdatum. MGY Övningar – marknadsföring för gymnasiet finns även som Elevlicens Digitalt och Elevpaket – Digitalt + Tryckt. Till läromedlet finns ett separat lösningshäfte, MGY Kommentarer och lösningar, och ett fylligt lärarmaterial.

Stäng
Information

Författare:

Anders Parment

ISBN:

9789144124698

Utgivningsår:

2018

Artikelnummer:

39204-WK01

Upplaga:

Första

Digital produkt

Giltighetstid från aktivering:

12 mån
 ;